Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/12 ötödik nap rizs+paradicsom!

2017. szeptember 01. - önismereti utazó

Az útifű kúra szépen halad, de  csak reggel éhgyomorra megy az egy kanál maghéj, 2+3 deci víz kíséretében, a délutáni 3 órás "szeánsz" megszűnt, mert nem bírok 2,5 liter vizet meginni egy nap, és félek, hogy a nem kellő folyadékbevitel problémát okozhat, ha 3 órakor megiszok még egy kanál útifűvet, és nem küldök utána legalább egy liter vizet, Pár napig megtettem, de nagyon nem élveztem! Amióta abbahagytam, a hajnal 4 órás ébredések is elmaradtak!

Egyébként nagyon jól telit ez a zselés lötyi, így a héten folytatott 7 napos kúra nem okozott problémát, még akkor sem, ha jóval kevesebb gyümölcsöt fogyasztok el, mint az előírt mennyiség, A cukrom brillírozik, már 5,7 mmol/l is volt.Ha egy dietetikus látná mennyit eszek, rosszul lenne, és bőszen rázná a fejét, hogy ez kevés, ez nem jó így, ide szénhidrát kell, stb.. 

de erre csak mosolygok, hiszen, minden ember más, és amit ők megtanultak az nem biztos, hogy mindenkin alkalmazható! A sok szurinak köszönhetően, folyamatosan kontrollálom az értékeimet, az egyetlen amivel nem tudok mit kezdeni az az ideg, stressz, ami pillanatok alatt egekbe emeli a vércukromat, :(

De jöjjön röviden a mai nap,

Reggelire egy piros húsú grapefruitot ettem.

Ebédre barna rizs készült,  sós, majoránnás vízben megfőztem, majd a vízbe pár pillanat erejéig pár spenótlevelet dobtam, csak, hogy ne legyen olyan egyhangú a rizses ebéd!

rizs.jpg

Elsőre arra gondoltam, hogy kevés lesz, de a végén kiderült 2 kanállal kevesebb is bőven elég lett volna!

Vacsorára két darab nektarint fogyasztottam el,

A nap folyamán még ehettem volna egy zöldséglevest, estére azt is terveztem, de mivel későn ebédeltem és a b, rizs lassú felszívódású, ezért rendesen telített, így nem voltam éhes, így késő este kaptam fel a fejem, hogy még nem is ettem, ezért mivel egy kis adag gyümölcs is engedélyezett, így döntöttem a gyors kaja mellett. hiszen a gyümölcsökben az a jó, hogy bármikor, bárhol fogyasztható, nem kell főzni, sütni, előkészíteni, max csak mosni, esetleg szeletelni.

Ma tökéletes napom volt, semmim nem fájt, teli voltam energiával, és a cukrom is nagyon jó értékeket hozott,

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2612796864

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása