Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/3 időzítés, réteges csirkemell + sali

2017. augusztus 23. - önismereti utazó

Minden az időzítésen múlik!?

Már régen ismerem a kínai szervórát, de most hiába tanulmányozom, reggel 7-től délig tartó idősáv nem a vese-húgyhólyag működési ideje.

Történt ugyanis az, hogy az első nap kora reggel, kb 7 óra magasságában fogyasztottam el a 2+3 deci vizet, és hogy ennek köszönhetően vagy az útifű magnak,netán a kamilla teának, de egész délelőtt a fürdőszobába jártam, mint aki retúrjegyet váltott..

Tegnap kissé később, talán 8 óra előtt pár perccel csúszott le az 5 dl víz, és semmi különös nem történt. Vagyis normál mód jártam a mosdóba. Pedig mindent ugyan úgy csináltam, 2 deci lötyi, majd 3 deci víz, és a délelőtt folyamán még kb fél liter kamilla tea.

Ma 7 óra 4o-kor ment le a 2+3dl folyadék, és ismételten nem volt említésre méltó esemény.

Ezért arra gondolok, hogy a hétfő reggeli 7órás, fél liter folyadékbevitel, nagymértékű vízhajtását okozott, és  csakis az időzítés okán,, vagyis a szervezet kora reggel beinduló működésének köszönhetően?

Azt mondják 6-7 óra körül ébred a szervezet, kezdenek működésbe lendülni belső szerveink, lehet ezért volt az, hogy ami bement, és még jóformán le sem ért, már ki is szeretett volna jönni, majd ezt még jó sok alkalommal eljátszotta. Normál esetben 1 óráig sem iszok meg fél liter folyadékot!

Most már csak kíváncsiságból, holnap a hétfői reggel 7 órai kezdést lemásolom, és várom, hogy miként reagál a szervezetem. Ha netán tán nem történne semmi, akkor lehet tovább töprengeni, hogy miért is volt az a nagy vízveszteség? Vagyis vízhajtás, minek köszönhető? Talán az első útifű mag fogyasztásnak, de erről nem írtak sehol, hogy vízhajtó hatással is bírna.

Ma a következőket fogyasztottam:

Reggelire mozzarella, uborka, és paradicsom volt saját készítésű pesztóval meglocsolva,

reg.jpg

és lapkenyéren elfogyasztva.

ossz.jpg

Sajna valami nem tetszett gyomorügyileg, mert enyhe fájdalmat éreztem. Mondjuk tiltólistás termék volt benne, két gerezd mini foki, és egy kis adag pirított napraforgó mag a pesztoban. Bazsalikomot, csak 3 levelet turmixoltam bele, hogy az intenzív íz ne legyen túlzottan domináns, és mivel talán az is irritálhatja a belsőt, csak mutatóba került a pestoba.

Ebédre réteges,töltött csirkemell készült.

csi.jpg

A csirkemellet kellő vékonyságúra elkalapáltam, majd egy tepsibe olajat öntöttem és ráhelyeztem pár darab húst, amit krémfehér sajttal megkentem,de előtte egy kevés szerecsendióval és olívával összekevertem. Fogtam pár darab mini saját kerti termésű cukkinit, amit zsülienre szeleteltem és a sajt tetejére helyeztem, s végül betakartam pár pestoval megkent csirkemellel.

Mivel maradt még egy kevés krémfehér, így a halom tetejére kentem és hagymával, cukkinivel és krumplival megpakolva pestoval nyakon öntve, ment a sütőbe.

3_1.jpg

A reggeliből megmaradt salátámmal lett elfogyasztva. Nagyon finom volt, és szerintem máskor is fog ilyen töltésű csirkemell készülni.

Vacsorára egy igazi ananászból falatoztam, mivel kaptam és már kellően megérett, muszáj volt felvágnom, és elmondhatom életemben még ilyen jó ízű itthon vásárolt valódi ananászt nem ettem, de biztos nem volt jó a belsőmnek, talán a cukortartalma, talán a rostossága, de valami nemtetszés fejeződött ki hasi tájékon vacsi után, sőt délután is és reggel is.

Tehát összegzésként ideje lenne már komolyan vennem azt a fránya tiltólistát, De a fokiról, a lilahagymáról, paprikáról, saját készítésű friss pestorol, nemakaródziklemondanom :S  (most kellene ide egy fejét falba verő smaly. : (

Apropó ma már egy evőkanállal fogyasztottam útifűvet, és reggel és este 1-1 kapszulla bélflórát is vettem be.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr1412774466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása