Kaja - kúra

Kaja - kúra

"Szerelem" második töltésre

2017. április 01. - önismereti utazó

Az úgy volt, hogy már elsőre tudtam nem szokványos viszonyunk lesz, de akkor még nem lobogott a tűz, hiszen mondhatni éretlen volt még a "kedves", ma viszont borítékolható a bele-bele szerelem!

Hiszen már megjelenésével belopta magát a szívembe, ha lehet azt mondani egy zöldségre, hogy elegáns, akkor nekem Ő az! Formájával, egyedi bordázatával kissé kilóg a sorból, legyen nagy, vagy akár kicsi, minden formában tekintetet vonz. Tölteni állom, vastag húsa  masszív tartást biztosít! 

Alig várom már, hogy lássam kibújni a földből első palántáimat, és szüretelhessem saját terméseim.

1.jpg

Nálam Ő az idei év első számú nagy kedvence, neve  Monte Rosa (paradicsom),ma reggel kétféle mód került  az asztalra. Ezt a kalapost körözöttel töltöttem meg, Saját készítésű túró, tejföl, sós paprikakrém, őrölt kömény volt a töltelék, és a kalap felhelyezése előtt morzsakenyérrel lett megszórva.

3.jpg

A kalap nélkülit főtt tojáskrémmel, vagyis főtt tojás, vaj, tejföl, só került krémesítésre, majd a paradicsom belsejébe. Díszítésként a morzsakenyerem utolsó morzsáival szórtam meg.   

Ebédre dinsztelt káposzta volt, curys, gombás rizs, és sült hal.

Egy fej hagymát megdinszteltem, majd rádobtam a felszeletelt káposztát, sóztam, és lepirítottam. Tálalás előtt egy fél citrom levét öntöttem rá.

A haltörzset a gerincénél félbevágtam, hal fűszersóval ízesítettem, szalonna csíkokkal megpakoltam a bőrösebb felét, és fél óra alatt megsütöttem.

A rizst sós vízzel megfőztem, az előre lesütött gombát kivettem a mélyből, és egy serpenyőbe felolvasztottam, A megfőtt rizst ráöntöttem, egy kanál tejfölt.és egy csipet curyt tettem hozzá, majd összemelegítettem.

fd_022.jpg

Vacsorára az hal másik felének  egy része került az asztalra.

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7112394105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása