Kaja - kúra

Kaja - kúra

"Hamis" rántotthús

2017. március 23. - önismereti utazó

Reggeli a "morzsakenyér" osztatlan sikerén felbuzdulva, ebédre rántott hús imitáció került terítékre.

Zöldbabot hústűre fűztem, kölesliszttel paníroztam, tojásban fürdettem, és burgonyapehelybe forgattam, Köretként sós paprikakrémben főtt majoránnás rizs volt, és sárgarépás csicseriborsópüré.

zoldbab.jpg

Jó volt, de nekem sokkal jobban ízlett a szálanként rántott bab. Igaz azzal sokkal több a macera, de valamiért akkor is jobb!

bab_2.jpg

Emlékszem az első ilyen rántott babos történetemre, akkor kissé vastagabb volt a bunda, hagyományos mód volt panírozva, és egy húsimádót lazán megetettem vele...

Vacsora az idő hiányában elmaradt.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8412365381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása