Kaja - kúra

Kaja - kúra

Káposzta, és bundás...

2017. március 04. - önismereti utazó

Kora reggel kedvenc téli reggelim került az asztalra, bár  már lassan kilábalunk a télből, hiszen naptárügyileg is tavaszt írunk, de ez engem reggeli fogyasztás közben egy cseppet sem zavart! Hajában sült krumpli, sárgarépa, vaj, sült és nyers hagyma volt a reggeli lakoma.

Ebédre paradicsomos káposzta volt, bundás kenyérrel.

paradicsomos.jpg

Szokatlan párosítást találtam ki, de nagyon finom volt! A felszeletelt káposztát sós, majoránnás vízben megfőztem, majd egy vajas hajdinalisztes rántással besűrítettem. Tükörtojást gondoltam feltétnek, de menet közben meggondoltam magam és bundás kenyér lett. A tojást sós paprikakrémmel felvertem és abban forgattam bele a kenyeret.

bundas.jpg

Tálaláskor nyers káposztával, és majoránnával szórtam meg. Nagyon jó ellentétet alkotott a nyers káposzta frissessége, a főzelék krémes lágyságával szemben.

Vacsorára alma volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4012312085

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása