Kaja - kúra

Kaja - kúra

Totus körözött, és egy "elrontott" fasírt utóélete

2017. február 28. - önismereti utazó

Reggelire valami laktatóra gondoltam, ezért hajdina palacsintát készítettem.

hajdinas.jpg

1 tojást, egy csipet sóval, és két csapott kanál hajdina liszttel összekevertem, öntöttem hozzá egy kanál olíva olajat, tettem bele egy késhegynyi szódabikarbónát, és annyi vizet amitől palacsinta sűrűségű tésztát kaptam. Serpenyőbe öntöttem egy evőkanálnyi olajat, és 2 palacsintát sütöttem.

totus.jpg

Az egyikbe a tegnapi borsófőzelék feltétjével lett töltve, ugyanis amikor a maradékokból fasírtot kreáltam, először elfelejtettem lisztet tenni hozzá, és ennek köszönhetően atomjaira esett a fasírtom, de mivel nagyon finom ízvilág volt, úgy gondoltam megsütöm és majd jó lesz valamibe. Amíg sült gyorsan pótoltam a hiányosságot és két kanál amaránt lisztet szórtam a fasírtmasszára és alaposan összedolgoztam, hogy a következő adag már ne essen szét!

Elviekben a tegnap készített totuból akartam ma körözöttet csinálni, és ahhoz készült a palacsinta, de amikor megláttam a tegnapi "maradékot", gondoltam tökéletes lesz az egyik tölteléknek. Így az egyik ezt a másik pedig a totus körözöttet kapta.

A totuhoz egy kiskanál sós paprikakrémet adtam, és egy fej lila hagymát kockáztam rá. így készült el az első totus körözöttem, ami nagyon hasonló az eredeti tehéntúrós "testvéréhez". De be kell vallanom, nekem ma a fasírtmaradék sokkal jobban tetszett, pláne ha lett volna egy kis tejföl és egy hegyes erős paprika, lazán elment volna hortobágyi palacsintának!

Ebédre halászlé volt.

Vacsorára máktejes barna rizs ettem, cukor helyett segítségül a sült banán édesítő ereje volt velem!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8112302625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása