Kaja - kúra

Kaja - kúra

Sárgarépás, csicseriborsós padlizsánkrém

2017. február 20. - önismereti utazó

Imádom a kencéket, vagyis a krémeket, amiket pirítósra kenve, vagy pékáruba téve, esetleg pár nyers zöldséggel, netán egy frissen sült lepénykenyérrel bármikor, bárhol fogyaszthatók.

padlizsanos.jpg

Most egy szokatlan párosítást próbáltam ki, csicseriborsót, sárgarépát, és padlizsánt tárkonnyal fűszereztem. A padlizsánt télire úgy szoktam eltenni, hogy lehámozom, felkockázom, és sóval olíván lepirítom. Télen ha előveszem, csak kevés majonézt, és tejfölt adok hozzá, és máris kész a kenhető kence. Most is ez volt a terv, de nem szeretem a házi majonézt, és totu tejföl sem volt csak egy kanálnyi.

kence.jpg

Ezért a mélyből elővett padlizsánt egy serpenyőbe tettem, mellé raktam a csicserit és a répát, majd pár perc alatt átmelegítettem, hogy könnyebben krémesíthető legyen. Hozzá raktam még a maradék pesztos totu tejfölt, és egy kanál sós paprikakrémet, majd botmixerrel krémesítettem.

reggeli.jpg

Ma reggelire ez a zöldséges krém került a tegnap készült zsömlémre, de előtte kapott egy kevés pesztot, és egy szelet vajat, mert ugye az el nem maradhat!

kences_reggeli.jpg

Olyannyira laktatóra sikeredett a reggelim, hogy nem kívántam ebédelni, de két óra körül azért egy almát elfogyasztottam.

Vacsorára sült krumpli volt tükörtojással, és kovászos uborkával.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3012275633

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása