Kaja - kúra

Kaja - kúra

Répás, csicseri csusza

2017. február 18. - önismereti utazó

Reggelire egy alma volt.

Ebédre a frissen készült totuból répás, csicseris csusza készült.

411_017.jpg

A csicseriborsót már tegnap elkészítettem, egy éjszakán át áztattam, majd sós vízben kb egy óra alatt puhára főztem. A sárgarépát az utolsó negyed órában hozzátettem, és majdnem puhára főztem, azért majdnem, mert eredetileg tovább szerettem volna vele dolgozni, de mivel ma hirtelen köszönt rám az ebédidő, és a tervezett répás recepthez sokkal több idő kell, ezért tervmódosítás következett! Pár kanál csicserit, és egy répát, amit felszeleteltem, egy kevés kókuszzsíron lepirítottam, majd megszórtam totuval, meglocsoltam a pesztos tejföllel, és pirított füstölt szalonna kockával koronázva tálaltam. 

repas_csicseris_csusza.jpg

A csicseri "lisztessége" majdnem egy tésztához tette hasonlóvá az alapot, tömény volt, de mégsem, hiszen amikor a répára haraptam üde frissességet kaptam, így az ellentétes ízek harmonikus egyveleget alkottak.

csusza.jpg

Vacsorára frissen sült sós csirketöpörtyű " chips" volt, igaz ez talán határeset, de húst nem tartalmaz, és a zsír meg kell! Savanyúsággal kitűnő lakoma volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8912271006

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása