Kaja - kúra

Kaja - kúra

Mákos "ALMA"-spagetti, egy kis csavarral

2017. február 09. - önismereti utazó

Már több mint egy hete motoszkál a fejemben az almaspagetti, mákos "tésztás" verziójának megalkotása. Ez az étel az, amit ha megkedvelsz se perc alatt elkészítheted, és tuti KALÓRIA SZEGÉNY étkezésed lesz!

Ma végre rászántam magam, hogy a fejben összeállt képet, a valóságban megalkossam!

almaspagetti.jpg

Az almát a spagettireszelőn lereszeltem, bár nem pont spagettihosszúságúra, hanem csak olyan hosszra, amit az alma magassága adott. A lereszelt almát felhalmoztam egy mélytányérba, és megszórtam darált mákkal. Mivel cukrot, és édesítőt nem fogyasztok, így arra gondoltam egy kis kókuszreszelék nem tehet neki rosszat, hiszen egy kicsit ízes, egy kicsit roppanós, és legfőképpen fehér, ami a tökéletes mákos tészta "illúzióhoz", kiválóan passzol! Összekeverve, összekeverhetetlen mákos tészta hasonmás volt! Igaz a kókuszreszelék kissé nagyobb mint a kristálycukor, de ezen darálóval könnyen segíthet az, akit ez esetleg zavar(hat)! Sőt aki cukrot édesítőt fogyaszt, az bátran cukrozza, vagy öntse le mézzel, juharsziruppal, de teljesen felesleges, mivel az almában lévő cukor pontosan elégséges! Nincs szükség sokkal több kalóriára!

mindenmentes.jpg

Nagyon jó volt ez az almás mákos, és már a fejemben összeállt egy újabb verzió, sőt több lehetséges almaspagetti! Csak, hogy színesítsem az egyhangú almareggeleket!

makos.jpg

Ebédre, krémfehérsajtos, pesztos sült zöldségek voltak. Pontosabban, cékla, sárgarépa, fokhagyma, és krumpli.

sult_zoldsegek.jpg

A zöldségeket a fokhagyma kivételével felszeleteltem, majd olívás bazsalikomos napraforgós peszto alappal leöntöttem, és kb 3 órán át pácolódott, mielőtt sütőpapírra nem tettem. Sütés előtt megszórtam krémfehérsajttal és háromnegyed órán át készre sütöttem. Tálaláskor tárkonyos fokhagymás tejföllel locsoltam meg.

411_009.jpg

Sajnos a képet nem tudom szerkeszteni, és nincs több fotó a kész ételről, mert a gépem csak egy kattintást engedélyezett.

Vacsorára joghurt volt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr5912240088

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása