Kaja - kúra

Kaja - kúra

Spenótos omlett torta

2017. január 27. - önismereti utazó

Minden könnyen megy, ha az ember előre gondolkodik, tervez, mondjuk a főzésre általában igaz, az élet egyéb területein, nem mindig jön be, legalábbis nekem!

Reggel már a héten bevált, egy szem alma volt a favorit, és mivel tegnap kaptam egy újabb adagot, csak, hogy ki ne fogyjak belőle, így ma egy egészen más, az eddigiektől eltérő, ízélménnyel ismerkedtem, lehet még a végén megkedvelem, és almafüggő leszek?

A déli ebédem aránylag gyorsan elkészült, mivel tegnap a leves készítése közben, kókuszzsíron megdinszteltem egy adag mirelit spenótot, egy felaprított gerezd fokhagymával és egy csipet sóval, így ma nem volt más dolgom, mint a felét kis adagokban a serpenyőbe dobni és 3 felvert tojást ráönteni. Egy nagy bajt viszont elkövettem, a felvert tojásokat sóval nem ízesítettem. Így bár finom lett, de még sokkal finomabb lett volna ha a tojás kellően meg van sózva.

2017_021.jpg

Miután mindkét oldalát készre sütöttem, megkentem a tegnap készült babpástétommal és négy szeletre vágtam, majd egy tortaszeletként egymásra pakoltam.

2017_032.jpg

Köretként, az én  waldorf salátámmal tálaltam (azért írtam, hogy az én waldorf salátám, mivel ahány ház annyi recept), az alap az alma és a zeller, a többi általában szabadon értelmezett. Az én waldorfomban az almát és zellert almareszelőn lereszeltem, és egy kevés majonézzel (fél doboz laktózmentes tejföllel és egy kiskanál kapros olívával, plusz egy csipet sóval két kanálnyi kész majonézzel) összekevertem, a kész salátát durvára tört dióval megszórva tálaltam.

2017_027.jpg

Úgy érzem ez a kreáció kifejezetten jó ötlet volt, biztos, hogy hamarosan, de más összeállításban újra feltűnik majd a blogon.

2017_025.jpg

Vacsorára egy adag joghurtot fogyasztottam, sós napraforgóval megszórva.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr1612160807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása