Kaja - kúra

Kaja - kúra

Maga a kísértés

2017. január 25. - önismereti utazó

Csak, hogy hű maradjak az előző reggelihez, ma is alma került az asztalra, nem macerás az elkészítése, és nem mellesleg jó pár kiló van belőle! A vércukrot nem emeli az egekbe, és nem utolsó sorban egészséges.

Ebédre jött az igazi kísértés, ugyanis beállított egy ismerős, két tányér csodás kocsonyával! De erős voltam, és pár percnyi latolgatás után sikerült a mérleg nyelvét ismételten átlendítenem, és önmagamon erőt véve elkészítettem életem első tökkrém levesét, ami alapon főzelék lett volna, de mivel hígra sikeredett, így kapta a tökleves nevet! A főzelékhez alapon feltát dukál, így a (főzelék), leveshez két szárazon sült tükörtojás volt.

Vacsorára olyan csodában volt részem, hogy kb 3-4 evőkanálnyi rizst villáztam a tányéromra, és úgy ettem mintha mennyei manna volna! Olyannyira jólesett, hogy azt szavakba foglalni nem lehet, holott csupán sima, vasárnapi ebédből maradt, natúr, sós vízben főtt rizsszemek voltak!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2412151215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása