Kaja - kúra

Kaja - kúra

Bableves önmagával sűrítve

2017. április 13. - önismereti utazó

Reggelire a tegnapi ebéd maradéka volt, vagyis gombás kölessel rakott karfiol.

Ebédre vajas bableves készült önmagával sűrítve. A babot, répát, zöldséget, zellert, krumplit forróvízben feltettem főni, szárított zellerlevelet, és sót tettem hozzá, majd fedő nélkül készre főztem. Amikor a zöldségek megfőttek, 2 merőkanálnyit egy kocka vajjal összeturmixoltam, és visszaöntöttem a levesbe, ezzel el is készült a lisztmentes vajas bableves! Tálaláskor egy fej lila hagymát kockáztam rá, és egy kanál tejföllel került elfogyasztásra!

bable.jpg

Vacsorára banán volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3812424747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása