Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/14 hetedik nap zöldség, gyümölcs, rizs

2017. szeptember 03. - önismereti utazó

Reggelire gyümölcssaláta került terítékre.

1_5.jpg

Alma, nektarin, 2 féle szőlő, és egy csipet fahéj került mentalevéllel tányérra.

2_4.jpg

Ebédre a szokásos barna rizs, lett sóval megfőzve, majd szintén sós vízben főtt karfiol, borsó, és pár darab répa került még mellé, mondjuk köretként.

ebed_16.jpg

Kíváncsian vártam, hogy a karfiol -borsó kombót hogyan fogja tolerálni a szervezetem, és örömmel írom, jól, semmi gond nem jelentkezett. Pürésítse az a borsót, kinek két anyukája van! Keveset kell ennem, és akkor minden rendben, habár a pürésítésnél (a héten) kb 2x ennyi volt a levesnek megfőzött mennyiség, kb egy maréknyi, de az már sok volt!

Anno egy dietetikus orvos azt mondta annyit szabad enni, amennyi a markunkba belefér, Ezek szerint, nekem azt osztanom kell (a problémás zöldségek és gyümölcsök terén), kettővel!

Vacsorára batátát főztem, és datolya parit, kaliforniai paprikát, + hegyes erőst (ereje nélkül) kockáztam rá,

vacsi_8.jpg

Nagyon finom volt, de azért egy kis tökmag olaj csak dobot volna rajta, vagy a forró batátán, egy kis jeges saját készítésű fűszervaj? Hmmm, álmodik az olaj nélküli "gyomor,-nyomor", de majd holnaptól jön már egy kis ez meg az.. a batáta megmaradt felét tuti egyik nap megcsinálom olaj, vagy vaj kíséretében! 

Örömmel konstatálom, hogy belügyileg a nap folyamán rendben voltam, a mai kaják nem okoztak gondot,

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2712800332

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása