Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/9 második nap zöldség!

2017. augusztus 29. - önismereti utazó

Végre, gondoltam ez lesz az én napom, de így a napvégére rá kellett jönnöm, hogy talán mégsem, mivel az olaj, vaj, egyszóval zsiradék, eszméletlenül hiányzott!

Reggelire sárgarépa volt.

1_4.jpg

Pár kanál vízen csomborral megpároltam a répát, csak mert nyersen nekem nem jön be, és különben is a karotin hőre aktíválódik, nyersen fele annyi nem szívódik fel belőle,

Ebédre, főtt minikrumpli (az esőmentes nyárnak köszönhetően, elfelejtett megnőni), zöldséges - paradicsomos mártással került az asztalra.

2_3.jpg

Mártás,  2 paradicsomot, egy fél pritamint (amit sajna nem tudtam meghámozni, hiába a zubogó víz, nem működött úgy, mint a paradicsomnál),egy pár levél petrezselymet, és egy negyed cukkinit, fél decinyi vízben megpároltam, és sóval összemixeltem.

Jó volt!

Vacsorára, sárgarépás karfiol volt pár levél spenóttal.

4.jpg

Nem tudom szavakba foglalni, hogy mennyire hiányzott a zöldségekről valamilyen lötty! Ha lehetett volna, sirályág lett volna a nap, mondjuk így sem volt rossz, rávilágított, arra, hogy a zöldségek olaj zsiradék dresszing nélkül, nem annyira ízlenek!

Visszatérve egy gondolat erejéig a tegnapi naphoz!

Az alma biztos nem nekem való MOST!!! legalábbis nyers formában nem, mert hajnal négy környékén, nagyon komoly gondokat okozott. Szó szerint éreztem minden kanyart a alhastájékon!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2412788722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása