Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/8 első nap csak gyümölcs!

2017. augusztus 28. - önismereti utazó

Amikor kerestem, hogy miként lehetne a belső nagytakarítást elvégezni, találtam egy 7 napos kúrát.

Mivel az elmúlt héten nem mindig sikerült meglépnem azt, hogy ne legyen diszkomfort érzésem, ezért úgy döntöttem, mától jöjjön a 7 napos zöldség-gyümölcs kúra.

Reggel, a szokásos 5 decis napindítós útifű mag után, kb 2 óra múlva reggeliztem egy hámozott almát.

Délben egy narancsot, és egy hámozott almát.

Este egy hámozott almát.

A leírtak szerint az első nap végére, 4 almának, 2 narancsnak, egy kisebb dinnyének, és két gránátalmának megfelelő mennyiséget ajánlott fogyasztani.Ez nálam nagyon nem lett teljesítve, alapon nem vagyok egy nagy gyümölcsrajongó, és nem látom értelmét a napi 5x-i étkezésnek, mivel a vércukromnak idő kell regenerálódni, ha 5 x eszem, akkor folyamatosan emelt az értékem, az pedig szerintem nem túl szerencsés,

Mérem folyamatosan, ebéd előtt 6,7mmol/l volt, ebéd után 6,1mmol/l  lett, holott a megszokott inzulin mennyiség felét adtam csak be, az alma eléggé édes volt, és a narancs sem volt savanyú!  Érdekes, régebben már volt, hogy két alma is úgy felvitte, mintha egy normál étkezés állt volna mögöttem.

Mivel nem fogyasztom el a tanácsolt mennyiséget, DE NEM ÉHEZEM! Ezért úgy döntöttem, hogy délután 3 környékén jöhet a következő kanál útifű mag. Az elmúlt héten nem fájt a fejem, nem volt rossz a közérzetem, csak ha olyan ételt fogyasztottam, ami tiltólistás termék, de csak reggel ittam útifűvet! Most kíváncsi leszek, miként reagál majd a szervezetem, de a víz mennyiségét 2,5 literre emelem, mert a délutáni 3 órás útifű + vizet kíván.

 Az első napot lazán vettem, nem voltam éhes, de amikor 3 -kor lement a 2. útifűves víz, a fejem kissé elkezdett fájni, de szerencsére ahogy jött úgy ment is a fájdalom. És most jöhet az agyalás, hogy holnap mit és hogyan egyek, mert végre zöldség nap lesz, de zsír, olaj, és vaj nélkül kell párolva, vagy nyersen elfogyasztanom.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8512785780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása