Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/6 gyaj

2017. augusztus 26. - önismereti utazó

Szoktam mondogatni, hogy ami nem megy azt nem igazán kellene erőltetni de most sajna kell, és akármennyire is nem megy betartanom a szigorú diétámat, erőltetnem kell, mert még mindig nem szándékozom a 'tb által finanszírozott" eü intézmény berkeit látogatni!

Ma sem sikerült betartanom a szigorú diétát, és most van egy kis no komfort!

Reggelire, ami majdnem délben volt, egy spenótos pesztos kifli csúszott le, sok mini datterini paradicsommal, ez nem okozott semmi gondot.

Ebédre csirkeleves volt, na ez már kissé elgondolkodtató, mivel volt benne az ami nem kéne a belsőmnek, karfiol, karalábé, és a végén cukkini saláta a főtt piihez. A karfiol és karalábé biztos nem jön be, holott imádom, de most rendesen feszíti a pocakot

Vacsorára falatkákat készítettem.

1_2.jpg

Istenien sikerült, de sajna gondok vannak vele.

2_1.jpg

Mármint nem vele, hanem a falat utóéletével!

3_2.jpg

Ugyanis a több összetevős és ezzel azzal nem birkózik a szervezetem, illetve pont az a baj, hogy birokra kelt! : /

A lapsajt hiába zsírszegény, szerintem nem jön be, és a majonézes krumpli sem, amivel a sajtos- spenótleveleket töltöttem, holott hagymát most nem tettem bele, holott nálam elképzelhetetlen a krumplisali hagyma nélkül!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7812781214

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása