Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/4 vega vacsi

2017. augusztus 24. - önismereti utazó

Lehet a "kardió edzés" vagyis a másfél órás kaszálás egyenértékű volt a vízhajtással? A ruhámból csavarhattam volna a vizet, így hiába a reggeli 7 órás 5 decis napindítás, nem volt délelőtt retúr jegyem a mosdóba! Visszagondolva, nem voltam megfázva, nem ettem vízhajtó ételt, a gyógyteához már hozzászokott a szervezetem, tehát marad rejtély a hétfő délelőtti nagy vízvesztés!

Ma ismételten nem tudtam szigorúan vett diétát tartani, mert olyannyira ki voltam éhezve egy vajas zsömlére, hogy az szavakba se tudom foglalni. Reggelit kihagytam és 11 óra körül ettem vajjal megkent fornettis magvas párnát, ami  talán rozslisztet is tartalmaz? Paradicsomot és pár karika kápia paprikát fogyasztottam hozzá, Tudom, hogy a paprika is tilos, de nem tudtam kihagyni! Így nem csodálkoztam, hogy kissé feszül a pocakom, hiszen a rozsliszt, a vaj és a paprika is ludas lehet!

Ebéd a késő reggeli miatt kimaradt, de mivel volt egy kevés csirkehúsi, azt falatoztam magában, na attól nem fájt a pocak.

Vacsorára petrezselymes, spenótos főt,- sültkrumplit fogyasztottam, tojással összesütve.

vacsi_7.jpg

Az úgy volt, hogy csodás spenótok virítanak a sok esőnek köszönhetően a nem kis méretű kertünkben, és gondoltam mivel a mélyhűtő már télire feltöltve, így enni kellene egy kis spenótos ételt.

krumpli_1.jpg

Egy jó adag parázskrumplit megfőztem, pár adag ételnek kitűnő alapot ad majd, kb 1o darabot felkarikáztam, és minimális olajon elkezdtem pirítani, még sanda elképzelésem sem volt, hogy miként házasítsam a spenóttal, fokhagyma és tejtermék nélkül, majd egy gyors hűtőmustra után egy darab cukkinit felkockáztam, és rádobtam a piruló főtt krumplira, egy mini  csokor petrezselymet összevágtam  ez is követte a cukkinit, majd végül egy marék spenótlevelet vékony csíkokra vágtam és a serpenyőbe dobtam. Menet közben sóztam és egy kis ág borsikafüvet tettem rá. hogy azért valamilyen íze legyen, ha már foki és bors irritálja a belsőségeimet :S

Valamiért azt éreztem hiányzik még valami, ekkor eszembe jutott, hogy azt olvastam tojás ehetek, na akkor gondoltam jöjjön rá két tojás. Így készült el ez a kis remekbe szabott vega kaja.

vega.jpg

Most talán az erős paprika volt az egyedüli történnet amit nem lett volna szabad elfogyasztanom! De sajna ez az étel kiáltott a nyers zöldségért : )

A cukromat, a több vízfogyasztás nem befolyásolja, ÉRDEKES, holott azt mondta a dietetikus is, hogy ha magas a cukrom toljak be egy nagy adag vizet az inzulin beadása után, hogy gyorsabban menjen le az érték. Úgy látszik az én cukrom csak az idegre ugrik, de sajna arra nagyon, és nem le, hanem föl!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3512776902

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása