Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/2 tiltólista

2017. augusztus 22. - önismereti utazó

Ha rendesen belegondolok, akkor kész rémálom a valós béldiéta!

Azt már megszoktam, hogy tejterméket, lisztet, húsokat és cukrot na meg édesítőt nem fogyasztok, de az már nekem is sok, hogy egy csomó zöldség a magas rosttartalma miatt nem fogyasztható, plusz a vaj, és az állati zsiradék is tiltólistás, az OLAJOS magvakról már nem is szólva. : (

Az édességet dióval és mogyoróval nagyon jól kompenzáltam,, na de most mihez nyúljak, ha egy kicsit nassolhatnékom támad? A gyümölcs alapon nem az én világom, sőt sok gyümölcs is tiltólistás. Na jöhet egy kis agyalás, hogy miből mit, na meg hogyan? :D

 Második nap!

A reggel jól indult a két deci lötyivel, na meg a 3 deci vizes kísérővel. Ma ismételten 11 környékén kezdtem éhes lenni, ekkor egy natúr aktivia joghurtot elfogyasztottam, na ezt nem kellett volna! : )

Több helyen is olvastam, hogy egyénre kell szabni a tiltó listák körét, mert nem mindenkinek ugyan azon ételek okoznak problémát. Hát nekem a tejtermékek tiltólistájára lehet a joghurt és kefir rávésendő, a gyenge sajtokkal még kísérletezgetek, és a natúr joghurttal is lehet futok még egy két trükkös kört, mert reggel bevásároltam belőle és ugye egy kis élőflórát kellene természetes úton adagolni!

Ebédre csak és kizárólag tiltó listás termékeket fogyasztottam, velő volt tojással, borsikafűvel, sóval, egy kevés csirkezsíron lesütve, német lapkenyérrel és tejfölös uborkasalátával elfogyasztva. Hasi fájdalmat nem okozott, de enyhe hasmenést igen.

Vacsorára a tegnapi bevált vacsi került ismétlésre, vagyis májpástétom, és cukkinis padlizsánkrém lila hagymával és paradicsommal, rozsos abonettre kenve. 

(mivel a kép utólag készült, került rá paprika, csak mert nem én fogyasztottam, de sóvárogtam utána! Hiányzik a paprika!!!)

majkrem.jpg

A második nap aránylag nyugalomban telt. Hasi fájdalom nem volt!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6312772392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása