Kaja - kúra

Kaja - kúra

21 napos béltisztító kúra

2017. augusztus 21. - önismereti utazó

Remélem még nincs késő, és nem fordul komolyabbra a történet, de a nyár folyamán hiába próbáltam már több alkalommal valamilyen diétát elkezdeni nem és nem sikerül a megszorításokat a mindennapjaim szerves részévé tenni! Tegnap ismét jelzett a szervezetem, és nem is akárhogyan, egész nap komoly hasi fájdalmaim voltak, ha nem félnék annyira a vizsgálatoktól, akkor az ügyeleten töltöttem volna a vasárnapot! Estefelé már kissé jobban voltam, és elkezdtem kutakodni. Mivel alapon van egy IBS-m, így bármi lehet, de a vizsgálatok mibenléte annyira megrémített, hogy inkább ismét a magam feje után megyek, hiszen én magam vagyok a bajok okozója, így legjobb amit tehetek, hogy kikúrálom amit pár hónap alatt elcsesztem!

Most az útifű maghéj jótékony hatását szeretném első körben magam mellé állítani, ami annyit tesz, hogy 3 hétig minden reggel éhgyomorra, és majd a későbbiekben a nap második felében, egy pohár vízben elkevert útifűmaghéjat elfogyasztok, majd a nap folyamán kb 2 liter, de inkább több folyadékot, vizet és kamillateát iszok.

Nem fogom leírni azt amit a neten bárhol el lehet olvasni az útifű magról, aki kíváncsi az keressen rá.

Az este találtam egy "mankót", vagyis egy kis segítséget, hogy egy hölgy miként élte meg a 21 napot, mit hogyan tett, ezért arra gondoltam azt segítségül veszem és annak a tudatában kissé átalakítom a kúrát, vagyis ő napi egy evőkanállal maghájat fogyasztott a kezdetektől reggel és este, na ezt én alapon ellenzem, mivel idegen anyag és a szervezetnek alkalmazkodnia kell, sőt ha megindítja jótékony hatását, a méreganyagok távozása komoly megpróbáltatásokat okozhat, pláne ha nincs kellő folyadékbevitel. Ő folyamatos puffadásról, és fejfájásról számolt be.

Ezért én úgy döntöttem, hogy egy teáskanál maghájat oldok fel 2 deci vízben, és csak reggel éhgyomorra fogyasztom, Majd amikor a lötyi lecsúszott, utána küldök még 3 deci vizet, és a délelőtt folyamán még kamillateát és vizet felváltva iszogatok,

Ma reggel még nagyon képlékeny volt a napom, így menet közben alakult, hogy mit eszem, mikor s hogyan. Mivel cukros vagyok az inzulinommal is "játszani" kell, mert a megvonó táplálkozás, más inzulinadagolást igényel. Szerencsére már az elmúlt egy év alatt volt időm kitapasztalni, hogy miként reagál a szervezetem a különböző ételekre, így csak halkan jegyzem meg, nem ugrál a cukrom, ha egy étkezést kihagyok, szép lassan megy lefele, de ez az eddigi éltemre volt igaz, amikor is mérsékelten fogyasztottam folyadékot, most sajna szúrnom kell magam és folyamatosan mérni az értékeket, hogy a víz milyen vércukor ingadozást okoz. Tehát ismét kísérleti nyuszi lettem, amit szeretek, bár a szúrásokat napi 6-7 esetben plusz az inzulin szurit szívesen hanyagolnám mindeközben.

Az első napom!

Mivel nem tudtam mit hogyan tegyek, egyek, így hagytam sodródni magam a napi eseményekkel, még bele kell rázódnom és halkan jegyzem meg, ha belejövök, most úgy érzem, hogy nem fogok megállni 21 napnál, ugyanis, találtam egy cikket, hogy bélgyulladásra 12 hetes diétát javasolnak,

Az útifűmagot egyenlőre 21 napig szedem, és majd menet közben kiderül miként működik, ha érzem jótékony hatását, akkor lehet hosszabbítást eszközlök, mivel nem az előírt 2x1 evőkanál mennyiséggel kezdtem. és egy elszennyeződött, évek alatt lerakodásokat felhalmozó szervezetet, nem hiszem, hogy rendesen ki lehet tisztítani 3 hét leforgása alatt.

Na de írjam, hogy mit tapasztaltam az első nap!

Reggelizni nem akartam, és egyébként is a fél liter víz, bőven sok reggelinek. Mivel befőtt készítés volt a délelőtti program, így egy körtét 11 óra körül megettem, na ezt nem kellett volna! Körte irány tiltólista!

Ebédre töltött paprika volt. Vasárnap beáztattam egy adag barna rizst, hogy a főzési időt jelentősen lecsökkentsem, Így amíg elkészült a rizses gombóc, amit nem paprikába töltöttem, csak a főző vízbe vágtam két paprikát, az íze miatt, de a paprika is tiltólistás! Mivel a paradicsom hála az ágnek nem tiltós, így abból frissen készítettem paradicsomszószt, amit zellerrel, fokhagymával, friss majoránnával és sóval ízesítettem, és addig főztem amíg sűrű nem lett, Nem rántottam be, és cukor sem került bele, de a fűszerek miatt, nagyon finom íze lett.

Vacsorára májkrém, és padlizsános cukkini krém készült, amit egy német lapkenyérrel, paradicsommal és hagymával fogyasztottam,

tokkrem.jpg

A hagyma is tiltós, de imádom és nagyon megsóztam, így nem okozott diszkomfort érzést.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr9112770166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása