Kaja - kúra

Kaja - kúra

A rizslap két élete, és egy fergeteges sóskacsusza

2017. április 14. - önismereti utazó

Reggelire halas, répás, zelleres, krumplis rizstekercset, és fasírtot készítettem,

reggeli_8.jpg

A rizslapot kétféle mód tekertem fel. Az egyiket simán, mint a rétest, a másikat hagyományos rizstekercselő formán, vagyis a két szélét behajtva és utána feltekerve, hogy a töltelék bezáródjon a közepébe.

A töltelék:

toltelek_1.jpg

sárgarépa, zeller, krumpli, valamilyen halfilé, és halas fűszer só. Ezt kevertem 1 tojással össze, és ez került a rizstekercsbe. Majd mivel kevés maradt, tettem hozzá, még egy tojást, reszeltem egy kevés répát, és megszórtam kendermagliszttel. Ebből lettek a fasírtok,

Amerikai káposztasaláta maradékkal, és majonézes reteksalátával került tálalásra. A reteksalátában nem volt más, csak retek, és majonéz.

Ebédre a tegnapi vajas bablé maradéka, és a reggeli tovább gondolva került a tányérra.

ebed_5.jpg

Forró olajban dobtam a reggel tepsiben sült maradék rizstekercset, és a fasírtokat, és dinsztelt káposztával került a tányéromra, de nem volt jó hozzá, kellett egy gyors fokhagymás tejfölt keverni, mert ehhez valamilyen tejfölös cucc sokkal, de sokkal jobban dukál!

rizstekercs.jpg

És igen, akár mennyire olajtól tocsogós, akkor is a rizstekercs olajban sütve sokkal jobb!

Vacsorára sóskacsusza készült,

csusza_1.jpg

A szalonna kockákat a 24. pillanat utánig sütöttem, így volt két három kocka ami majdnem szénné égett! : )

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr1612427101

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása