Kaja - kúra

Kaja - kúra

Chilis bab

2017. április 08. - önismereti utazó

Reggelire, a szokásos szombati piacon frissen beszerzett töpörtyű, retek, hegyes erős, és datolyaparadicsom került a tányéromra.

Ebédre chiis bab készült, barna rizzsel.

ebed_3.jpg

A babot sós babérleveles vízben megfőztem, pár fej hagymát megdinszteltem, és a főtt babot rádobva paradicsommal, és paradicsomzselével összefőztem.Fokhagymával,majoránnával ízesítettem, és őrölt chilivel is megkínáltam, mert most már egyre bátrabban nyúlok a fűszerek felé, ugyanis úgy veszem észre a gyomrom helyreállt.

Vacsorára az ebéd maradéka került elfogyasztásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr512410347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása