Kaja - kúra

Kaja - kúra

Olajban "vetköző", és természet adta "cukros" fagyi, álcatörcsérben

2017. április 02. - önismereti utazó

Reggelire sárgarépát, és zellert reszeltem, egy tojással összekevertem, kb egy kanálnyi kenderliszttel megszórtam, sóztam, és ekkor tekintettem meg a mákot, amit eredetileg reggelire szerettem volna gyümölccsel enni, Gondoltam nem lesz rossz az a zöldségekhez sem, ezért megszórtam a már félig összekevert reszelékeket, és talán itt léptem félre, mivel szokásomhoz hűen SZÓRTAM, szórtam, és nem kanállal adagoltam, ezért egy csöppet több ment mint kellett volna, a végeredmény kissé túlzottan mákosra sikeredett, de azért bőven ehető lett.

ghs_011.jpg

 A fent leírtakat egy villa segítségével összekevertem, majd 3 lapos fasírtszerűséget formáztam, és forró zsiradékon mind két oldalát pirosra pirítottam.

Zöldségfasírt, tócsni, nem nagyon tudom minek nevezzem, hiszen én a fasírtokhoz sem használok prézlit, ami talán a különbsége lenne? Végül is teljesen mindegy, hiszen csak a végeredmény lényeges.

Önmagában is jó, de most fokhagymás, tárkonyos tejföllel tálaltam, de bármi mellé tökéletes feltét.

Ebédre brokkoli, és karfiol lett bundázva, na de megint hogy jártam : ) valami apropó kapcsán a bunda félig önállósította magát, és a forró olajban a karfiol esetében vetkőzésbe fogott... ezért gyorsan sütő be, szilikonos papír elő, és már ment rá a bundás karfiol, s brokkoli. Még szerencse, hogy pont akkora készült el a tora, így a sütő pont meleg volt.

Így lett ma kétfogásos ebédem! Előételként az olajban vetkőző került terítékre.

1_ebed.jpg

A palacsintás bundát, tojás, burgonyapehely, hajdinaliszt, só, szerecsendió + szódavíz alkotta.  Köretét a reggelinél kimaradt reszelt sárgarépa, zeller, reszelt alma, felkockázott lila hagyma, és tárkonyos majonéz adta.

2_ebed.jpg

Mire a tepsiben készre sült a "maradék" zöldség, egy fél sárgarépát, pár darab krumplival összevágtam, a répát nagyon apróra, hogy mire a burgonya megfő, addigra a répa is puha legyen, majd vajjal, és majoránnával egy botmixert segítségül véve, krémesítettem,

Vacsorára a mai csodás napsütés okán, fagyi ehetnékem támadt. Fejben feszt egy fagyizónál jártam, de ugye ez lehetetlen, így marad a házi mindenmentes fagyi! Mondjuk aminek sok bolti a lába nyomába sem léphet!

Nem kell sok minden hozzá, csupán csak apróra kockázott, lefagyasztott banán. Elviekben ennyi, és más semmi, de mivel én szeretek kísérletezgetni, és kíváncsi voltam miként reagálok a kakaóra, így kapott még egy adag kókuszt, egy kanál tejfölt, és így lett a mixer martalékává. Amikor krémesen sima állagú lett, akkor a felét kiszedtem, és kapott egy csapot kanál kakaót, Azzal újra összekevertem, és már kész is volt a két ízű banános, csokis  kókuszfagyi.

fagyi.jpg

 Sajna a kakaóra még mindig rosszul reagálok, így nem maradt más hátra, mint tovább tartani a megszorításokat, Lehet nem lesz elég a hátralévő 3o nap?

vacsi_2.jpg

Amaránttal szórtam meg a fagyi kelyhemet, aminek köszönhetően, olyan érzésem volt, mintha tölcsér is lenne hozzá :D

tolcser.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7012395139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása