Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ripsz - ropsz zelleres, halas fasírt

2017. március 07. - önismereti utazó

Reggelire, főtt krumpli, paradicsom, hagyma, vaj, és egy kevés füstölt szalonna volt.

Ebédre currys lencseleves készült. A beáztatott lencsét, ráöntöttem a kókuszzsíron pirított sárgarépára, és tovább pirítottam őket, majd felöntöttem meleg vízzel, sóval ízesítettem, és egy fél teáskanál curryt elkevertem benne, majd készre főztem. Egy kanálnyi vajon megpirítottam egy kevés hajdinalisztet, és ezzel rántottam be a levest.

Fogalmam sincs honnan jött az az ötlet, hogy curryvel ízesítsem, de nem bántam meg. Bár nem lenne szabad intenzív fűszereket fogyasztanom, viszont most ez az íz balzsam volt a fűszerimádó lelkemnek! Nagyon finom leves kerekedett ki belőle. 

Vacsorára egy pillanatok alatt összedobott "fasírt" készült. Már délben tudtam, hogy este kölest szeretnék enni, ezért megfőztem, és sörélesztővel, egy kevés mustárral, sóval, és vajjal pürésítettem, így a vacsorához csak melegítenem kellett.

koles.jpg

A fasírt reszelt zellerből, burgonyapehelyből, és egy doboz olajos heringből, egy  tojás segítségével állt össze. Szó szerint kivagyok éhezve az ízekre, ezért egy leheletnyi halfűszerkeverékkel szórtam meg, majd egy villa segítségével összekevertem, és a forró olajban pár perc alatt készre sütöttem.Leírni tovább tart, mint elkészíteni.

halas_fasirt.jpg

Tálaláskor majoránnát, és egy szikrányi chilit szórtam rá. Nem tudom megmondani, honnan jönnek ezek a fura párosítások, de egyszer csak hipp-hopp összeállt miként valósítsam meg a feltétet a kölespürémre, holott egész délután azon agyaltam, mit kellene enni a köles mellé, de semmi nem jutott az eszembe, illetve minden felbukkanó ötletet elvetettem!  Nem ez az első alkalom, hogy az utolsó percben jön egy isteni szikra, és önmagamat meglepve egy szuper étket dobok össze. Ez a halas zelleres fasírt eszméletlen finom, bárhol, bármikor lazán kivívja az elismerést!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3412320407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása