Kaja - kúra

Kaja - kúra

Napraforgós, sőrélesztős krém

2017. március 03. - önismereti utazó

Ha már annyi jótékony hatása van a sörélesztőnek, gondoltam legyen ma is valami belőle. Tegnap beáztattam egy adag nyers napraforgó magot, amit ma leöblítettem, tettem hozzá sörélesztőt, főtt tojást és egy adag fűszeres, gombás olajat. Pár percre segítségül hívtam a botmixert, és már kész is volt a reggeli pirítósra való kencém.

kence_1.jpg

Majdnem elfelejtettem, 1 kis fej vöröshagymát felaprítottam, és a krémbe kentem, direkt nem akartam összemixelni, mert szerettem volna ha roppanós darabok is akadnak benne, és nem homogén a kence. Vágtam egy darab kenyeret, amit most a változatosság kedvéért, nem keresztben, hanem hosszában szeltem, és egy kis olíván a vágási felületeket megpirítottam, majd erre került a napraforgós, élesztős krém.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7412310277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása