Kaja - kúra

Kaja - kúra

Nekem nem 4o

2017. március 01. - önismereti utazó

Ma kezdődött a böjt, ami negyven napig tart, de számomra már 38 napja tart, és amikor más befejezi a 4o. napot, nekem akkor is lesz még hátra pár nap, hogy a százat datáljam!

Azt mondják 21 nap kell, hogy egy változás berögzüljön, vagyis 21 napon át ha valamit teszel, akkor megszokássá válik. Nekem az előző kúrámnál nem volt elég még a 3o sem, nem rögzült be semmilyen szokás sem! Most 1oo napot tűztem ki célul, lehet ez hathatósan fog "rögzíteni"? Végre jobban a vega, vegán lét felé tudok fordulni? Ha jól számoltam, akkor ma vagyok túl a 38. napon, és még 72 van hátra! Be kell valljam, amiért az egészbe belevágtam, az a fúra fájdalom már 3 nap óta nem jelentkezett, és ma normális ember módjára, egymás után raktam a lábam a lépcsőn! Nem kellett "egylábaznom", vagyis mindig csak az egyik lábammal lépni, és a másikkal mellé. Lépcsőfokról - lépcsőfokra totyogni. Milyen apró dolog, más számára talán nevetséges, de számomra nagyon sokat jelent!

Lehet, hogy van már 3 hete annak, hogy teljesen elhagytam a tejtermékeket?

Ugyanis előző kúrám során 3 hét után vettem észre, hogy ruganyossá váltak az ízületeim, nem kellett ébredéskor az ujjaim kihajtogatni, illetve össze tudtam csukni az öklöm, gondolkodás nélkül keltem fel a fotelból, és egészséges ember módjára lépkedtem a lépcsőn! Ennyit tett az, hogy 99%-ban elhagytam az állati eredetű termékeket.

De néha olyan kísértést érzek, hogy egy falat erejéig kilengjek, de eddig még tartottam magam, holott volt minden a pakliban,  töltött káposzta, hurka, kolbász, szülinapi dobostorta, krémes, farsangi fánk arzenál, tej, joghurt, tejföl, és nem is írom tovább. De egy a lényeg egy kosza pillanat erejéig csábultam, és a következő percben totál közömbösen néztem a körülöttem falatozókat. Mindig az villant be, hogy megéri? Megéri egy falat azt, hogy vissza essek? A válasz minden esetben egyértelmű NEM!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4812305671

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása