Kaja - kúra

Kaja - kúra

Rántott sárgarépa gluténmentes bundában

2017. február 19. - önismereti utazó

Ma a reggeli elmaradt, az ideg sokkal jobban foglalkoztatta a gondolataimat, mint az, hogy enni kellene? A műtött lábam ismét fájdalommal ébresztett, és ez lefoglalja minden figyelmem.

Ebédre rántott sárgarépa készült, barna rizságyon, totus gombaszósszal.

repa.jpg

A sárgarépát megfőztem, majd szárazra töröltem,és köles-lenliszt keverékében megforgattam, ezután a sós tojás fürdő következett, és végül a burgonyapehely. Ha már a zöldbabnál bevált, gondoltam a sárgarépának sem árt.

rantott.jpg

A barna rizst sós, frissen zúzott  koriander magos vízben megfőztem. A mélyből elővett, fokhagymával és petrezselyemmel pirított laskához egy kevés totu maradékot adtam, amit nem sikerült teljesen krémesítenem, mert elég kevés volt, ezért nem túl bizalomgerjesztő látványt mutatott, de annál finomabb volt. A totu kitűnően működött tejföl helyettesítőként!

rantott_repa.jpg

Nagyon finom volt, nem gondoltam volna, hogy ilyen könnyen lehet a húst helyettesíteni!

Vacsorára a délelőtt készült zsömle volt, vajjal és pesztoval.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7312273011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása