Kaja - kúra

Kaja - kúra

Bármiből lehet valami

2017. február 15. - önismereti utazó

Reggelire sült birs volt. Ellennék ezen a kis rágcsán egész nap, olyannyira szeretem, de mindig csak pár darabot sütök, mert nem szeretném ha hamar elfogyna a "fagyó" készletem.

Ebéd. Nagyon nem vagyok toppon, vasárnap óta elég rossz hangulatom van, és ez rányomja mindenre a bélyegét! Már jócskán elütötték a delet, és még mindig nem tudtam mit egyek. Lelki szemeim előtt egy jó kis lecsó lebegett, de ahhoz ugye kellett volna egy kis előregondolkodás, mélyből való kipakolás, így maradt a gyorsan kivitelezhető "kenyér", és valami ripsz ropsz feltét.

Kenyér, jó vicc, na de minek nevezzem, ha ez a közkedvelt neve, a gluténmentes "lisztekből" készült valaminek.Így megalkottam az első "1o perces" lepénykenyerem. Amikor a kenyér elkészült, egy lila hagymát gyorsan felszeleteltem, és pici olajon a serpenyőbe dobtam, mikor már sercegett, ráöntöttem két, őrölt köménnyel felvert sós tojást, és ezt a hagymás omlettet mindkét felén alaposan átsütöttem, és erre  helyeztem rá a lepénykenyeret, majd vegyes savanyúsággal együtt elfogyasztottam.

Ha egy blogon egy ilyen ripsz ropsz receptet olvasok, mindig mosolygok, hogy ennyi pihent agyú embert.. miket esznek? Erre tessék, akasszák a hóhért! Én is beleesek ebbe a pihent agy szerepbe, hiszen néha magamon is elcsodálkozom, hogy milyen ételtársítások, ötletek jutnak az eszembe, miket eszek meg? De néha ki kell lépni a megszokásból, teret kell adni az újnak, a váratlan adta "csodáknak".

Vacsorára alma volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8112263626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása