Kaja - kúra

Kaja - kúra

Sárgarépás "rizslepény" , lecsóval

2017. február 13. - önismereti utazó

Reggelire ismét a már bevált "zeller" kenyeret fogyasztottam, vagyis a zellerszeleteket használtam kenyérnek, és azt kentem meg töpörtyűkrémmel.

Ebédre lecsó készült, de mivel a lecsó elképzelhetetlen kenyér nélkül, így valami helyettesítőről kellett gondoskodnom!

411_002.jpg

Ismét szórakozik a fényképezőgépem, ezért nem tudok képet forgatni, de lassan már megszokom! A lényeg az, hogyha visszalapozok, jól látható mi volt a lecsónál a "kenyérpótló"! A vörös rizst már tegnap este beáztattam, hogy ma a főzési időt lerövidítsem! Amíg a rizs megfőtt, a lecsó is elkészült. A lecsó szokásos mód készült, csak most gomba nélkül. A rizslepényt, amit már egyszer elkészítettem, csak nem tudtam akkor minek nevezzem, szintén hasonló mód készítettem, de most a tojás mellé sárgarépát reszeltem, és a rizs főzővizébe pár szem koriandert törtem, ettől nagyon különleges ízt kapott ez a rizses cucc. Amikor a rizs megfőtt, egy tojást sóval alaposan felvertem, majd egy fél maradék sárgarépára esett a tekintetem és azt gondoltam nem árthat neki, ha a rizzsel összesül. Valóban nem ártott, és ettől egy újabb formát öltött ez a tojással összefogott rizsköret, amit ma végérvényesen lepénynek neveztem el!

411_004.jpg

Vacsorára pesztos avokádó volt,

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2812254220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása