Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/15 tovább a kísérletezés útján

2017. szeptember 04. - önismereti utazó

Tegnap sikeresen befejeztem a 7 napos kúrámat, így folytatom tovább a kísérletezést,

Reggelire sajtos-tojásos zöldségeket ettem.

reg_1.jpg

Mini pari, uborka, pritamin paprika, sózott lila hagyma, főtt tojás és parenyica sajt került a tányérra, tökmagolajjal leöntve,

2_5.jpg

Ebédre zacskóban párolt, majd sült joghurtos szerecsendiós sós pácban lévő csirkemell csíkok lettek egybe sütve, zöldségekkel,

1_6.jpg

Első körben a zacskóba sárgarépa, cukkini, zöld sütőtök, mini foki és lila hagyma  került, majd ráöntöttem a pácos csirke csíkokat és alaposan összeráztam, bekötöttem és kb 45 perc alatt készre sütöttem. Amiből 15 perc a sütő előmelegítése volt,

3_4.jpg

Tálaláskor kapott egy kis őrölt köményt, Na már most, hogy a kömény, vagy a foki és a hagyma, de valami ismételten fájdalmat okozott, de lehet az is, hogy a joghurt volt a ludas, na ez ismét egy újabb kiderítendő feladat,Habár lehet csak a párosítás volt rossz? Mivel a joghurt és kismértékű foki , hagyma páros sem okozott eddig gondot, a kömény meg tényleg egy leheletnyi volt csupán. :( de nagyon jól passzolt az ételhez.

Vacsorára nektarin volt tervezve, de helyette a frissen kisült, két összetevős zabkeksz, és 3 kocka nehéz sós tea lett a vesztem? Remélem nem, mert már 3- 4 napja nem adok inzulint, a cukrom 6-7 között mozog, amit inzulinnal sem sikerül gyakran elérnem! Bízom benne, hogy a 3 zabos akármi, és 3 db kis kocka sós nem emeli meg a reggeli cukorértékem.

keksz_sos.jpg

 Nekem ez a banános zabcsoda nem jött be, holott ódákat zengenek róla a netten! Első körben 15 percig sült, de akkor olyan volt mint egy félig nyers müzli, majd még újabb 15 percre visszatettem a sütőbe, Szerintem nem fog többször ez a gyors keksz nálam elkészülni! A nehéz sós receptjét majd később, egy külön posztban leírom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr112803490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása