Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/11 negyedik nap a banáné!

2017. augusztus 31. - önismereti utazó

Illetve a cím kissé sántít, mert a banán mellett 3 pohár növényi tej és egy tányér zöldségleves engedélyezett a "fáma", így nem is értem miért nevezik banán napnak, hiszen mellette még ez meg az lecsúszhat, Igaz a nap végére 8-1o banánt kellene megenni, na de kérem, az tetemes mennyiség, szerintem csak egy banán imádó tudná elfogyasztani, vagy esetleg fagyiban? Úgy mondjuk lazán lecsúszna nekem is :D

Reggelire házi készítésű valódi banánfagyit ettem. Mindig van a mélyben 2-3 banán lefagyasztva, így kapóra jött, hogy ma banán lesz a lakoma. Arra gondoltam reggelire fagyiként, délbe sülten, este meg nyersen fogyasztom el a banánt, így 6 darab lesz alsó hangos nyolcasból,meg egy egy pohár barna rizstejet minden esetben, Így vágtam bele a reggelbe.  Ezért az este már beáztattam a barna rizst, reggel csak leöntöttem róla a vizet, felöntöttem 3 deci forrásvízzel,és turmixoltam. A végeredményt átszűrtem és 2,5 decit megittam a fagyi után.

fagyi_1.jpg

A fagyinak a fagyasztott (picit) megolvadt banánt fahéjjal megszórva összeturmixoltam,

És bár az órára nem néztem, de elég hamar komoly hasi fájdalmaim voltak. A barna rizstől tuti nem, így kizárásos alapon, marad a banán, amiről az olvasmányaim során a tiltó listában találkoztam, de arra gondoltam, nem térek el a diétában foglaltaktól, csak a déli káposzta leves tekintetében. Mivel, az is tilalmi listás termék, helyette két másik tiltólistásat választottam :D komolyan tiszta gyagya vagyok, de mivel a héten már ettem karfiolt és kis mennyiségben nem okozott gondot, ezért úgy döntöttem, zöldborsó paszír levest készítek,

elo_011.jpg

Sós vízben megfőztem a borsót, 3 gerezd fokit, egy kis csokor petrezselymet,és a spagettire metélt répát, 2 karfiolrózsával,

elo_015.jpg

Tálaláskor a karfiolt, és az aldente répa-"tésztát" a tányérra szedtem, majd a passzírozott, és főzőlevével felöntött borsót ráöntöttem.

borso.jpg

Sajnos hiába a passzírozás, ez is enyhe fájdalmat okozott.

Vacsorára mondhatni fordított reggelit fogyasztottam, igaz nem teljesen,, mert most a banán nyers volt és nem fagyasztott,

Először arra gondoltam, megiszom csak a rizstejemet, aminek a felét reggel meghagytam, de mivel a cukrom 5,7 mmol/l volt és nem tudom mennyire viszi fel a kis rizses lötyi, így muszáj volt ennem még egy banánt, habár elviekben nagyon nem akartam, mivel reggel a fagyis, rizstejjel leöntött reggelim kissé megzavarta pocakügyileg fájdalmasan a napomat, de gondoltam, legyen még egy próba, hogy ki tudjam zárni, és mivel ma 8-1o banánt kellett volna elfogyasztanom, ás más alternatíva nem volt felkínálva, így maradt a kockázat, és MEGÉRTE, mivel már jó pár óra múlt el a vacsi óta, és halkan írom abszolátte nem fájt semmim, így ismételten jöhet a gondolkodás, talán a fagy volt az ingert kiváltó körülmény? Ugyanis olvastam, hogy a túl meleg és túl hideg ételek irritálhatják a belső gyulladásos szervezetem.

Habár a fagyi nem volt túl hideg, de majd jövőhéten teszek vele még egy próbát, mivel a kúra után lehet csak banánt fogyasztanom, mert a hátralévő napok más ételekről szólnak

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7012794388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása