Kaja - kúra

Kaja - kúra

21/1o harmadik nap zöldség-gyümölcs

2017. augusztus 30. - önismereti utazó

Reggelire nektarin volt. Arra gondoltam, hogy simán elfalatozni két nektarint az nem jó, mivel gyorsan befalom és már rohanok tova, ezért megadtam a módját, és kissé dekoratív változatban került a tányéromra.

a-u_004.jpg

Az egyiket csíkokba vágtam, a másikat felkockáztam, és mentalevéllel dekoráltam, amit sajna nem mertem megenni, mert féltem erős íze irritáló hatást váltana ki, de nagyon csábító illata volt az üde zöld kis leveleknek.

 a-u_010.jpg

Ebédre sütőben készült, zacskóban párolt zöldségek voltak.

a-u_039.jpg

Sárgarépát, fehér cukkinit, mini zöld sütőtököt,pár karika pepperonit, és 4 darab fehér nyári retket felkockáztam, sóval összeforgattam és sütőzacskóba készre sütöttem.

Öntetnek, sárgarépát, sárgarépát, tököt, lila hagymát, és fokhagymát összevágtam és kevés vízben, szárított kaporral összefőztem és mixeltem,

a-u_020.jpg

Vacsorára görögdinnye volt. ami rendesen padlóra küldött, Amit először olvastam a problémámmal kapcsolatban, ott felsorolt tiltólistás ételek között, megtalálható volt a dinnye is, de nem gondoltam volna, hogy ennyire kellemetlen délutánt okoz, sőt mivel kevés inzulint adtam be, jócskán feltornászta a cukrom. : /

A mai napon is tanultam pár dolgot,

1. mindenből lehet bármit csinálni. A zöldség dresszing kifejezetten jó ötlet a sült zöldségeken. Csak a krémesítő anyagokat kell összerakni, de mivel krumpli tegnap tilos volt, így tökkel lett kellő állagúra besűrítve.

2. ha valami tilos, akkor nem biztos, hogy 2x annyit kellene enni belőle, mint amit egyébként normál esetben, mint ahogyan én azt tettem (sajna nagyon jólesett), de azt megfigyeltem, hogy pl a karfiol is tilos lenne, viszont kis adagban nem okoz gondot!

3. 1-2 szem gyümölcsöt is lehet kívánatosabbá tenni, csak ötlet, és egy kis gondolkodásra szánt idő kell!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7212791646

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása