Kaja - kúra

Kaja - kúra

Hal, két felvonásban

2017. május 02. - önismereti utazó

Ebédre halat készítettem, a már bevált halas fűszersóval megszórtam a vizet, és abban főztem meg a halat. Petrezselymes krumplit készítettem köretnek.

hal_1.jpg

Tálaláskor a halat a reggelről maradt tejfölös keverékkel öntöttem le. Mivel a megfőtt hal fele bőven elég volt, így vacsorára továbbgondoltam, és sütőben sült, sajtos halpogácsát készítettem, rozmaringos sült céklával.

yy_028.jpg

A halat apró darabjaira szedtem, megszabadítva a szálkáitól, majd egy tojást ütöttem rá, és reszelt hozzá egy  kevés edamit,megszórtam halas fűszersóval, és adtam hozzá még egy kanálnyi sós paprikakrémet, majd lapos korongokat formáltam. és sütőpapírra helyeztem. A céklát felkockáztam, megszórtam rozmaringgal, és meglocsoltam repceolajjal,

cekla.jpg

Végezetül egy vékony kis joghurtos majonézzel leöntöttem, és petrezselyemmel tálaltam.

halas_4.jpg

Jó volt ez a halpogácsa, csak nagyon száraz, de a majonézes cékla kitűnő választásnak bizonyult mellé!, Pont megadta azt a pluszt, ami a halból hiányzott

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8012475103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása