Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ismét egy 1 x sült, kétszersült

2017. április 18. - önismereti utazó

Hajdina, kenderliszt, chia mag, víz, só, ha emlékeim nem csalnak, akkor ebből állt össze a húsvét hétfőn este készült 1x sült kétszersültem, ami ma reggel a reggelim alapját alkotta.

szendvics.jpg

 A padlizsánt még ősszel lesütöttem, és kis adagokba a mélyhűtőbe tettem, most csak annyi dolgom volt, hogy amikor kivettem a mélyből, felengedett, tettem hozzá majonézt, tejfölt, és fűszereket.

2x_sult.jpg

Imádom ezt a "kétszersültet", amit csak egyszer elég megsütni, majd a sütőben hagyni kihűlni, így roppanós vékony elhanyagolhatóan semmiséget kapok, de mégis számomra tökéletes kenyérillúzió! Tuti a diéta váltás után is meghagyom az étrendemben, és a jövőben is gyakran készíteni fokok ilyen kenyérpótlót!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr2412434449

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása