Kaja - kúra

Kaja - kúra

Gombás kölessel rakott karfiol

2017. április 12. - önismereti utazó

Reggelire mozzarella volt, zöldségekkel, és töpörtyűvel.

Ebédre gombás, kölessel rakott karfiolt készítettem. Egy kisebb tepsit kivajaztam, beleraktam a felszeletelt blansírozott karfiolokat, ráraktam a megfőtt kölest, amit egy mélyből kivett gombapaprikással előtte összekevertem, ment rá pár főtt tojás, amit villával összetörtem,majd sóztam, és végül a sort egy jókora adag fűszeres tejföl zárta.

Vacsora, na az nem volt! Túl fáradt vagyok még ahhoz is, hogy készítsek valamit, vagy egyek egy gyümölcsöt!, Sikeresen kivettem erőm a szakaszos fűnyírás, Nem egy 5 hónapos műtött lábnak való a dombnak felfele való fűnyíró utáni járkálás. Pláne, hogy a másik kopik, rendesen fáj.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr1312420199

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása