Kaja - kúra

Kaja - kúra

Még mindig gomba

2017. április 06. - önismereti utazó

Reggelire a tegnapi vacsora maradéka volt, vagyis, töltött barna csiperke.

Ebéd, ami egyben vacsora is volt, naná, hogy gomba  : ) mivel ma szert tettem egy újabb jókora csiperkére, de ma fehérre, így természetes, hogy frissen is kell belőle enni..

Qinoát áztattam, majd sós vízben megfőztem, úgy döntötte,. hogy egy svéd gombát készítek mellé, ezért pár darab gombát vékony szeletekre vágtam, egy fej hagymát, és pár darab fokit úgy szint, Kevés vajon 3 babérlevéllel megdinszteltem, sóztam, majoránnát szórtam rá, a fokhagymát lereszeltem, és egy kanál paradicsomzselével és egy fél pohár paradicsomlével össze főztem. Végül citrommal ízesítettem.

gomba_4.jpg

Tálaláskor kapott egy kevés reszelt sajtot, így majdnem bolognai lett belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr5912406311

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása