Kaja - kúra

Kaja - kúra

Spenótos-káposztás gluténmentes nokedli

2017. február 17. - önismereti utazó

Reggelire a tegnap készült zsemlébe vaj, hering, és lila hagyma került. Nagyon finom szendvics volt.

Ebédre köles, és kenderliszt keverékéből készítettem spenótos-káposztás nokedlit.

spen_kap_nokedli.jpg

Egy gerezd fokhagymát lereszeltem, sóztam és egy tojást ütöttem rá, egy maréknyi spenótlevelet összevágtam, és a tojáshoz tettem, majd alaposan összekevertem, köles lisztet szórtam bele, és egy kanál kendermaglisztet, mivel kíváncsi voltam a kender miként működik a nokedliben. Forrásban lévő sós vízben gyorsan kifőztem, és egy serpenyőbe szedtem. A lesütött káposztával nem volt más dolgom, csak kiengedni, mivel a fagyóban volt előre elkészítve. Így a káposztát ami csak sóval volt lesütve, ráraktam a serpenyőben várakozó nokedlire, majd borsoztam, habár most nem ajánlott, de káposztás tészta bors nélkül elképzelhetetlen! Amikor alaposan összekevertem, hogy a káposzta jól befedje a nokedliket, nem volt más hátra, csak várni, hogy kellően lepiruljon.

eg_023.jpg

Bár nem vagyok egy nagy tésztarajongó, de ez a kaja ma bejött, és érdekes mód bőven laktató volt, nem úgy mint búzalisztből készült tésztás társai.

Vacsorára aszalt szilva és mogyoró volt.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8812269336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása