Kaja - kúra

Kaja - kúra

Jól debütált a zsemle

2017. február 16. - önismereti utazó

Reggelire a fagyasztóból elővarázsolt aszalt szilva volt.

Ebédre megalkottam az első gluténmentes zsemlémet, amit remélhetőleg még sok hasonló fog követni!

kenyerlangos.jpg

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy kenyérlángost szerettem volna csinálni, de mivel valami közbejött, így zsömle lett, de mivel a feltétet már előkészítettem, a zsömle lett megtöltve vele. Vagyis a felszeletelt hagymát, és a sima, és sült füstölt szalonna kockákat a felvágott zsömlére pakoltam. 

paleo_zsomle.jpg

Mivel a kenyérlángoshoz tejföl is dukál, így darált diót sóztam, reszeltem hozzá egy fokhagymát és felöntöttem vízzel, majd alaposan összekevertem. Nem akartam a botmixert elővenni, mivel kis mennyiség és nem nagyon tudna vele mit kezdeni, így nem lett krémesítve, mondhatni rusztikus diótejfölt alkottam!

diotejfolos.jpg

Vacsorára ismét zsömle volt, csak akkor vajjal fogyasztottam, de a tej nagyon hiányzott! Most már csak a tökéletes növénytejet kell összeraknom és hapy az élet, jöhet a vajas-tejes zsömle, majdnem minden reggelire!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr5812266788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása