Kaja - kúra

Kaja - kúra

Adzuki

2017. február 12. - önismereti utazó

Ma valamiért nem volt kedvem reggelizni, és mivel nem voltam éhes, így a reggeli elmaradt! Szoktam ilyet tenni, mivel nem látom okát,hogy miért kell enni, csak azért mert reggel, dél, vagy este van? Ha éhes vagyok eszek, és ezt számomra nem a napszakok határozzák meg! Miért egyek ha nem vagyok éhes, csak azért, mert ez a szokás?

Délben adzukis babfőzelék volt. Még kora ősszel kaptam egy zacskó adzuki babot, és mivel saját babtermésünk van jócskán fagyasztva, és szárazon is, ezért nem nagyon került rá sor. Ma arra gondoltam itt az ideje kipróbálni mit tud ez a bab, hát mit mondjak nekem csalódás volt! A szemek nem egyenletesen főttek meg, hiába volt egy éjszakára beáztatva, az egyik szem puha, a másik kemény maradt, sőt volt olyan is ami szétesett! De végül egy ehető főzelék állt össze, a botmixernek köszönhetően! Sós, babérleveles, fokhagymás vízben megfőztem a babot, majd egy kis vizet rajtahagyva, egy kanálnyi vajat adtam hozzá, és két kanál tejfölt, majd összemixeltem. Füstölt szalonnát sütöttem hozzá, és tálaláskor meglocsoltam pesztoval.

adzuki_bab.jpg

Vacsorára most az avokádó szolgáltatta a kenyéralapot, amit töpörtyűkrémmel kentem meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7412250994

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása