Kaja - kúra

Kaja - kúra

Tejes hajdina

2017. február 10. - önismereti utazó

Nem akartam kimaradni a közös reggeliből, így nekem a tojásos töpörtyűkrémhez a kenyéralapot két szelet zeller szolgáltatta.

Ebédre, rizslisztes borsóleves volt. Semmi extra nem került bele, a szokásos mód készült, sűrítésként egy kanál rizslisztet kapott a pirított zöldség.

Vacsorára egy picit tartalmasabb ételre vágytam, ezért tejes hajdinát főztem. Egy teáskanál vajat, kevés sót, és fahéjat tettem a tejbe, plusz édesítőként egy fél banánt felkockázva, és egy negyed spagettire vágott almát.  Ezzel tettem fel főni a hajdinát, majd amikor már alig volt rajta tej, megszórtam 3 evőkanál kókuszreszelékkel. 

tejbe_hajdina.jpg

A kókusztól érdekes, kissé édeskés ízvilágot kapott. Egyáltalán nem hiányzott a cukor. Van egy olyan sanda gyanúm, hogy ez a reszelék, hozzáadott cukrot tartalmaz, bár a csomagoláson nincs feltüntetve.

almas-bananos.jpg

Nagyon finom volt, lehet még a végén mégis megkedvelem a hajdinát?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3912244664

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása