Kaja - kúra

Kaja - kúra

3 összetevős házi kubu

2017. február 28. - önismereti utazó

Számtalan helyen szembe jött már velem a házi készítésű kubu lé, de soha egy receptet sem olvastam el, mivel 98%-ban vízfogyasztó vagyok, és évente 2-3 alkalommal iszok valamilyen rostos gyümölcslét.

Viszont tegnap úgy éreztem, hogy a beteglátogatók által összehordott pár darab naranccsal, ideje valamit kezdenem. Nagyon finom sárgarépám van, így arra gondoltam, hogy megpucolok 2 darabot és felteszem főni, majd a narancsok frissen préselt levével összeturmixolom, és kész is az én házi kubu levem.

wadf_049.jpg

Az elképzelést tett követte! A répát egy csipet sóval, és kevés vízzel feltettem főni. Amikor megfőtt, hagytam kihűlni, majd hozzáadtam a kifacsart narancsok levét, és botmixerrel alaposan összeturmixoltam.

repas_narancsle.jpg

Egy sűrű krémes levet kaptam, ami tökéletes vacsora volt! Igaz nem én lennék, ha nem kísérleteztem volna vele tovább, így el kell mondanom, hogy a feléhez 2 napja beáztatott, szárított csipkebogyó levét 1:1 arányban öntöttem, és fahéjjal megszórva ittam meg. Ez sem volt rossz. A fűszerekkel merészebben lehetne bánni, de most a gyomrom nem engedi, ezért nem lett aktívabban ízesítve.

Így készült el az én 3 összetevős alap kubu levem, ami sárgarépából, narancsból, és vízből állt össze, habár nem három, mert a só kimaradt, na meg a fahéj... de ez már csupán ízlés, és részlet kérdés, mert ha nem tesznek hozzá sót, akkor sem dől össze a világ, és ha fahéj sem kerül bele, úgy is lazán fogyasztható (szerintem).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr112300739

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása