Kaja - kúra

Kaja - kúra

Svédek után szabadon

2017. február 23. - önismereti utazó

Reggelire vajas kenyér volt, maradék csicseris, padlizsánkrémmel.

Ebédre, önmagával sűrített vajas bableves.

Vacsorára svéd gombasaláta volt, az én szabad receptértelmezésemben! Mivel (ezer) évente 1x szoktam ezt az ételt készíteni, ezért a recept nincs fejben, és mivel sietnem kellett, nem néztem meg, hogy miként kell összerakni, ezért magam után szabadon... kreáltam. Barna csiperkét lepirítottam, sóval fokhagymával ízesítettem, 2 kanál paradicsomlekvárt adtam hozzá, tárkonyt, és majoránnát. Végül egy fél citrom levét ráfacsartam. A kenyérszeleteket a serpenyőben lepirítottam, megkentem vajjal, rászedtem a gombát, és megszórtam friss petrezselyemmel, majd citrommal díszítve tálaltam.

gomba_1.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr3212285807

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása