Kaja - kúra

Kaja - kúra

Palánta

2018. május 07. - önismereti utazó

Érdekes dolog ez a posztolás, első körben minden elismerésem azoknak akik napi, heti szinten blogot vezetnek! Nagyon sok időt igényel egy rendesen megszerkesztett írás,képek szerkesztése stb...

A palántáimról készítettem képeket, de már leülni posztolni nem volt erőm,  idegrendszerem! Az igazsághoz az is hozzátartozik, hogy eléggé elment a kedvem a palántaneveléstől, mert amióta kipikíroztam a paradicsomjaimat, mintha megálltak volna a növésben!!! Már több mint egy hete készítettem ezeket a fotókat.

dhc_001.jpg

Uborka, mini bazsalikom, és a háttérben chilli.

dhc_002.jpg

Dinnye és banán uborka.

 

(több fotó később)

3 embernek adtam pikirozásra váró palántákat, és mindenkinek sokkal szebb, nagyobb lett mint az enyém most, a piacon látott zellerpalántákról már nem is szólva, tisztára letargiás lettem, amikor megláttam a 2o centis zellereket,az én másfél centis palántáimhoz képest!  na ja ezt teszi a fóliás párás közeg!

A lakás nem tudja felvenni a versenyt a palántanevelésben egy üvegházzal, fóliasátorral szemben sem!!!

Ezt tudom, és régen is tudtam, de valami gond van most, mivel tavaly csodásan nőttek a palántáim, idén nem! Lehet a vett föld az oka? Direktbe palánta földet vásároltam, a magok szépen kicsiráztak, így a pikírozás után sem lehetne gond.. viszont mégis valami gebasz van.

Olyannyira elment a kedvem, hogy a menet közben ültetett magokról már nem is írtam,

Uborkát, cukkinit, brokkolit, karfiolt, karalábét, pagoda karfiolt, lila leveles kelt, banán uborkát ültettem, és a cukkinit és az  uborkát már ki is ültettem  végleges helyére,

(fotó később)

Bár ezt a pár posztot annak szántam, hogy visszanézhető legyen az egyes növények palántanevelési ideje, de rá kell jönnöm, hogy teljesen felesleges, mert ezer és egy dolog befolyásolhatja a növekedést, pláne, ha lakásban nevelésről  van szó, és nem fóliás - üvegházas megoldásról.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr213878998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása