Kaja - kúra

Kaja - kúra

Egy időre vége

2017. december 24. - önismereti utazó

Annyira fáradt vagyok, hogy már azon sem csodálkoznék ha ülve elaludnék, de a lényeg a lényeg vége ennek a hétnek, és nagyon büszke lehetek magamra, mivel bejgli, kétféle mézes puszedli, számtalan üveg savanyított sajttal töltött olajos gomba készült, és véletlen sem estem kísértésbe! :D Mondjuk a kísértést szelét sem éreztem, de őrülten rossz volt így ételt készíteni, hogy nem kóstolhattam, milyen a nyersanyag, másra kellett hagyatkoznom, könyörögnöm, hogy kóstolja, és mondja mit tegyek még...

Holnap majd kiderül milyen sikerrel készültek el az "íz-vak" karácsonyi kreációk.

Ma is kutyafuttában étkeztem, Már majdnem dél volt amikor pár szem áfonyát és egy mandarint késő reggeli gyanánt elfogyasztottam.

Ebédre sütőtök volt, vacsorára bár rizs van kiírva, mégis halat ettem brokkoliszárral.

tjf_029.jpg

Pár darab pontyszeletet, egy csomag mirelit brokkoliszárral, és sós paprikakrémmel összefőztem. Mivel a brokkolinak néha " több " a szára mint virága, így minden esetben felhasználom. Ugyan úgy blansírozom mint a brokkolit, de külön zacskózom és általában levesekhez szoktam felhasználni, de most a halhoz is tökéletes köretnek bizonyult!

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr8813522439

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása