Kaja - kúra

Kaja - kúra

Buripelyhes rántott brokkoli

2017. november 23. - önismereti utazó

Lehet jobb mint egy szelet rántott hús? Ha valaki pár éve azt mondja, hogy a zöldség egyre többször jobban esik mint egy szelet hús, komolyan megkérdőjelezem (az átlag húsfogyasztók szintjén), épelméjűségét!

Régen elképzelni sem tudtam hús nélkül az életem, hiszen vidéki lévén majdnem minden nap hús volt az asztalon. Mára ez lassan megfordulni látszik, mert egyre többször kerül zöldség a tányéromra, holott a mélyhűtő roskadozik a különböző húsok, húskészítmények súlya alatt.

Tegnap nagyon szép brokkoli köszönt rám a bolt polcáról, így ma ő került főfogásként a tányéromra, mert nem tudtam otthagyni!

1_11.jpg

Szerintem sokkal, de sokkal finomabb mint a karfiol, holott szegről végről rokonok! :)

2_11.jpg

Sima, rántott brokkoli volt tervbe véve rizzsel, és majonézzel, de amikor kinyitottam a szekrényt, és a burgonyapelyhet megpillantottam, tudtam nekem az kell, nem a sima panír, és ha már váltottam, akkor a rizst is lecseréltem hajdinára  és a majonéz helyett  egy joghurtos öntetet készítettem.

3_7.jpg

A hajdinát feltettem két kanál  saját készítésű vegetás vízbe főni, a brokkolit (amit előtte pár perc erejéig blansíroztam), lisztbe, tojásba, és végül burgonyapehelybe paníroztam, majd forró olajban kisütöttem, Menet közben egy kis doboz joghurtba tettem olajos chilit (erről majd később bővebben), egy kiskanál vegetát, és egy gerezd reszelt fokit,

4_2.jpg

Egy baj van ezzel a kajával, olyan finom, hogy nem nagyon lehet abbahagyni!

5_2.jpg

Csak ajánlani tudom, aki eddig még nem próbálta, mindenféleképpen próbálja ki, milyen a burgonyapelyhes panír.

6.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7913359261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása