Kaja - kúra

Kaja - kúra

Végre hal

2017. november 18. - önismereti utazó

Bár nem lazac, mert a lazac ígéret hozójával tova úszott, így a sarki közértben vásárolt valamilyen neve nincs halfilé került az asztalra, na az biztos, hogy ilyen többet nem fog fürdőzni az én tálamban, de nem szaladnék ennyire előre, Reggelire hónapos retek volt, paradicsommal, lila hagymával, na meg sóval és kaporral meghintve.

reg_4.jpg

Ebédre rizs helyett hal került a tányéra, amit zacskóban sütöttem, illetve pároltam zöldségekkel együtt.

eb_3.jpg

Karfiol, gomba, paradicsom, lila hagyma, foki került a zacskóba és sós paprikakrém + vegeta volt az ízesítő, amiből egy egy kanálnyit tettem a zacsiba a hal meg kapott egy kis hal fűszert, ami neki jól jött, de lehet a diétával nem paszintos, de mondjuk efelett most szemet hunytam! Viszont nekem csalódás volt a hal, mert itt ott, mondhatni nyomokban szálkát is tartalmazott, ami egy filé esetében bizar!

A vacsi majdnem elmaradt, de gyorsan összedobtam egy majdnem borsólevest, ugyanis az eredeti elképzelés az volt, de mivel nem volt kedvem  sárgarépát és zöldséget pucolni, így az kimaradt és a borsó mellé került gomba, karfiol hagyma, foki és a saját vegeta.

vacs_2.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr6513306683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása