Kaja - kúra

Kaja - kúra

Majdnem hal

2017. november 17. - önismereti utazó

Ma ebédre halat ehettem volna a rizs helyett, de csak majdnem sikeredett, mert a lazac nem ért ide, pedig mennyire jó lett volna, na de majd talán holnap.

Reggelire egy fél grapefruitot ettem. Ebédre a szokásos barna rizs készült, de most a főzővízbe tettem két kávés kanál saját készítésű vegetát, majd amikor már elkészült a rizs, egy marék sóskalevelet még rádobtam, hogy valami zöldség féle is kerüljön mellé. eb_2.jpg

Első kóstolás után úgy döntöttem, hogy lila hagymát kockázok és sóval kissé megmaratom, majd a rizsre teszem, mivel mára a paradicsom is ki van írva, így saját hámozott aszalt paradicsomot kockáztam, (ami natúr kivitelben a mélyhűtőből került elő), meg egy darab minit parit felvágtam, és ezt is a rizsre pakoltam.

Vacsorára birsalmás, fahéjas almakompótot ettem, amibe 2 gerezd grapefruitot vágtam, és egy fél körtét, csak, hogy legyen benne nyers gyümölcs is.

Jó lenne babot, kukoricát, káposztaféléket enni, de ezeket most amennyire tudom kerülöm, mert nem nagyon akarom terhelni az emésztőrendszerem, és bár az első alkalommal az útifüves kúra jó kiegészítő volt, most rendre elfelejtem, holott az nagyban segíti a folyadékfogyasztást, amit szintén elfelejtek, Sajna ma sem döntöttem meg a másfél liter vízfogyasztást, : /

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr9013294077

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása