Kaja - kúra

Kaja - kúra

7/4 banán és leves nap

2017. november 16. - önismereti utazó

Már megint túl vagyok a félidőn, úgy rohannak a napok, hogy csak a fejem kapkodom. de ez a banán verziós diéta nap sem az én napom, Mondhatni mindig van itthon banán, de csak asztaldekorációs célra :D mert olyan jól mutat a vegyes gyümölcstálban, viszont nagyon ritkán élek vele, meghagyom az elfogyasztását másnak! Mélybe lefagyasztva is van pár darab, mert amikor már nem dekoratív termék az asztali egyvelegen, akkor eljött az ideje a fagyihoz való előkészítésének, mert biztos kellően érett, és turmixba vagy fagyinak majd 1x tökéletes lesz.

A banán és a burgonya az a két konkrétan  TILTÓLISTÁS termék, amit amióta cukros vagyok lazán el tudok hagyni, nagyon ritkán eszem, mert tudom a cukrom az egekbe képes szállítani.

Reggel azt terveztem felszeletelek egy banánt és tapadásmentes sütőben megpirítom mind két oldalát, , csak, hogy ne nyersen fogyasszam, de mire odakerült a sor, kb annyi időm volt, hogy meghámoztam és megettem, Így a sült banán projekt nem valósult meg.

Ebédre egy gyors levest gondoltam, ami sajna egy alapanyagnak köszönhetően nem lett gyors!

lev.jpg

Ha már reggel elterveztem volna, hogy mi lesz az ebédem, akkor talán kevesebb főzési időmbe került volna, mivel a mélyből már pár napja kivettem egy kis adag csicseriborsót, csak be kellett volna áztatnom, mivel saját termés, és volt benne zöldes, de akadt benne már szárazabb verzió is, alapon úgy ítéltem meg, hogy kb 15 perc bőven elég neki, de nem jött össze az elképzelésem, pont mint a reggeli meleg banán esetében. 45 percnél jártam amikor azt mondtam aldente csicseri lesz, mert mennem kell, de előtte ennem kell,

A leves hűtőajtó nyitásával kezdődött, és úgy gondoltam amit meglátok belerakom, tehát majdnem olyan mindent bele levesféleség mellett tettem le a voksom, mert a múltkori káposzta leves 1x bőven elég volt, és bár azt tanácsolják, lehet még majd kellel kipróbálom, de káposztával felejtős,

A hűtőben csicseri volt az első ami szemezni kezdett velem, majd a pagoda karfiol maradéka, és egy kis édesburgonya, na meg a répa, ami szintén nem pont cukorbarát, de Őt szeretem. Zeller és karalábé is kukucskált, viszont őket nyomatékosan visszautasítottam. Elég volt, belőlük egyenlőre nem kérek!

Így egy jó adag vizet feltettem forrni, tettem bele 2 kanálnyi pár napja készített olajmentes, fűszeres vegetát ( még jó, hogy nem öntöttem fel az egészet olajjal ), majd amíg a víz forrásnak indult, összevágtam két kisebb sárgarépát, egy sárgarépa nagyságú batátát, egy kevés petrezselymet, a pagoda karfiolt rózsáira szedtem és amikor már forrt a víz, a csicserivel karöltve, mindent beletettem, + 1 nagy kanál sós paprikakrémet, ami szintén saját készítés, tehát tartósító mentes! 

Ez a kis zsiradék mentes leves olyan jó kis ízkavalkádot képezett, hogy bár két főnek készült, de mind én ettem meg. A vacsora ezért elmaradt! Citromos vizet ittam helyette, bár nincs benne a felsorolt ma fogyasztható élelmi listán, de úgy éreztem nem oszt, nem szoroz, ha egy egész citrom kifacsart levét elfogyasztom.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr7013288239

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása