Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ez mindent visz!

2017. november 15. - önismereti utazó

Már több étel volt ami a diéta ellenére bármikor lazán megállná a helyét egy normál étkezésben is, úgy, hogy nem tartalmaz hozzáadott zsiradékot, tejes kiegészítőt, de ez a mai reggelim mindenek felett áll, mondhatni eddig ez a toplistás!

1_9.jpg

Narancslével párolt sárgarépa, enyhén pirított körteszeletekkel tornyozva.

Mivel számomra az étkezés gyors, lehetőleg rövid idő alatt összedobható ételről szól, és bár télen jócskán próbálgatom a már megszokott határaim tágítani, új ételeket, alapanyagokat, diétás majdnem semmi nélküli, tápláló ételeket összedobni, eddig még nem figyeltem fel arra, hogy a sárgarépa és a narancs egy briliáns párost alkot, mondjuk most is csak a már régóta meglévő 1 szem narancsom felhasználása okén került az ételbe, mert alapon citrommal képzeltem el ezt a történetet, és főként nyersen, de én melegen a répát sokkal jobban szeretem és mivel a körte nem a legjobb, ettem már ettől sokkal, de sokkal finomabbat, így ezért döntöttem úgy, hogy hőkezelésnek vetem alá. 

trjht_004.jpg

Két kisebb sárgarépát vékonyan lereszeltem,majd egy tapadásmentes serpenyőben 1-2 perc alatt egy fél narancs levével és csipetnyi fahéjjal enyhén összepároltam, Egy körtét kb 1 centis csíkokra vágtam, és a legkisebb pogácsa szaggatóval a magházat eltávolítottam, majd a sárgarépa mellé raktam és kb 1 perc alatt mindkét oldalát kissé átmelegítettem.

Tálaláskor a körte cikkek közé halmoztam a répát és megszórtam fahéjjal,

2_9.jpg

Így utólag majdnem beváltotta a lelki szemeim előtt megálmodott képet, csak a répa mennyisége kevés lett. Sokkal több répával képzeltem el, és látványosabb , ha nem ezen a vékony reszelőn reszelem le, hanem zsülienre vágom,

3_6.jpg

Mondjuk ha nem pont diétára készül akkor egy jó ötletem lenne arra, hogy a körtéből kivájt magház helyét mivel tölteném meg, de ami késik nem múlik, és ha lesz időm, hamarosan megalkotom azt is, de az már vajas, répa pluszos történet lesz, és lehet még valamilyen öntet is kerül a képbe.

4_1.jpg

Én tuti beleszerettem ebbe a kis toronyba és már ezer ötlet mocorog bennem, hogy miként lehet ezt tovább görgetni,

5_1.jpg

Ebédre spárgatököt reszeltem és sütőpapíron kaporral meghintve megsütöttem, sütőtök kockákkal és hagymaszeletekkel került tányéra.

ebed_23.jpg

Vacsorára sütőtök volt .

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr4313279009

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása