Kaja - kúra

Kaja - kúra

Hatodik nap zöldségek, és zöldséges rizs

2017. október 14. - önismereti utazó

Ma reggel az útifűves ceremónia elmaradt, és reggelihez is csak úgy 1o óra magasságában kezdtem, de egy nagyon finom, seperces meleg kaját dobtam össze, amit szerintem máskor is meglépek.

re.jpg

Cukkinit hámoztam, szeleteltem, és párolóedényben  friss kaporral és egy kevés sóval kb 1o perc alatt készre pároltam.  Megszórtam egy kevés borssal és szempillantás alatt eltüntettem!  : )

Ebédre barna rizst készítettem, amihez sárgarépát és borsót főztem.

eb_1.jpg

Az első falatok után vágtam még  rá 2 paradicsomot és egy kis erős paprikát, csak, hogy valami roppanós és nyers is legyen a történetben.

Vacsorára majdnem ettem! Az eredeti terv sütőtökös zellerkrémleves volt, ami fenomenálisan sikeredet, de egy csöppet, csak egy leheletnyivel több fehérbors került bele, és azt gondoltam ilyen nincs! A chili jelenthet neki, olyan erős lett, az első falat után rögtön csuklani kezdtem. Kb 5-6 kanálnyit tudtam enni, de azt 5 paradicsommal mosattam le, és utána is még marta a nyelőcsövem :D ha ezt meséli valaki nem hiszem el, ilyet még életemben nem éltem meg, hogy a bors jobban marjon mint egy chili?

Viszont a recept jó, egy kis zellert megpucoltam, kb ugyan akkora darab zöld sütőtököt (ami még nincs besárgulva), szintén meghámoztam, felkockáztam, és sós borsos vízben egy fej hagymával puhára főztem, majd turmix és máris fogyasztható (lett volna:( ...

Így majdnem vacsiztam, de már annyira fáradt voltam, hogy se kedvem, se időm nem volt más zöldséges tálat összedobni. Mondjuk nem vagyok éhes, holott ma a telítő útifű is elmaradt!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr1712975446

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása