Kaja - kúra

Kaja - kúra

Ötödik nap, megérkezett a b.rizs

2017. október 13. - önismereti utazó

Reggelire az útifűves lötyi után,  piros húsú maxi grapefruitot fogyasztottam.

Ebédre előételként a tegnap főzött káposztalevesből falatoztam, majd főételként jött egy kistányér barna rizs.

eb.jpg

Vacsorára a pár nappal ezelőtti kompót maradékát fogyasztottam el.

vacs.jpg

Ma délelőtt kifejezetten éhes voltam, így pár darab mini paradicsomot elrágcsáltam, de alapvetően a hét folyamán egyáltalán nem voltam éhes.

A bejegyzés trackback címe:

https://kalandkura.blog.hu/api/trackback/id/tr9712971079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása